Orgula se svojim bogatim portfeljem proizvoda predstavila na sajmu SIAL, globalnoj platformi prehrambene industrije sa 60-godišnjom tradicijom, održanom od 19. do 23. listopada u Parizu. SIAL se usmjerava na inovacije i razmjenu poslovnih ideja, a HGK je po osmi put organizirao zajednički nastup hrvatskih tvrtki na ovom međunarodnom sajmu.
„Bilo nam je veliko zadovoljstvo sudjelovati na jednom od najprestižnijih međunarodnih događanja u prehrambenoj industriji. Riječ je o sajmu koji objedinjuje inovacije i vodeće trendove iz više od 200 zemalja i koji nam je pružio priliku za predstavljanje naše ponude vrhunskih maslinovih ulja i drugih mediteranskih specijaliteta. Ponosni smo što smo hrvatsku kvalitetu i tradiciju još jednom prikazali na globalnoj sceni i dodatno osnažili našu tržišnu poziciju“, poručio je Pjero Zekan, direktor tvrtke Orgula.
Nova tržišta i prilike
U nadolazećem razdoblju, Orgula planira daljnje širenje na strana tržišta. Krajem godine započinju distribuciju Orgula maslinovih ulja u Francuskoj, Njemačkoj i Poljskoj, otvarajući nove prilike za rast i prepoznatljivost, najavio je Zekan.
Ovogodišnji SIAL održan je u dosad najvećem izdanju, s jedanaest dvorana koje su obuhvatile deset sektora prehrambene industrije. Sudjelovalo je više od 7.500 izlagača, a po prvi put u povijesti, SIAL Paris bio je potpuno rasprodan čak pet mjeseci prije početka. Izlagači su s velikim očekivanjima dočekali oko 285.000 stručnjaka iz 205 zemalja, kojima su predstavili više od 400.000 proizvoda i inovacija.
„Posebno nam je važno što se hrvatsko maslinovo ulje sve češće svrstava među najbolja na svijetu. Naglasili smo i jedinstvenu strukturu dalmatinskih maslinika, koji su tradicionalno ograđeni suhozidima. Takav način uzgoja znači da je berba uglavnom ručna, što omogućuje da plodovi ostanu neoštećeni i sačuvaju svoju prirodnu aromu i svježinu. Iako je ova metoda zahtjevna, ona je ključna za dobivanje vrhunskog proizvoda, čime potvrđujemo našu predanost kvaliteti i tradiciji“, dodala je Nataša Jazbinšek Zekan, direktorica operacija u Orguli.
Ambicozno prema sljedećem izdanju
Svakih dvije godine, SIAL Paris okuplja stručnjake iz cijelog svijeta, stvarajući priliku za upoznavanje s novitetima u industriji, razmjenu iskustava i pronalazak novih poslovnih partnera. Događaj je postao poznat kao mjesto inspiracije i pokretač promjena koje pomažu tvrtkama da unaprijede svoje poslovanje. Kako ističu organizatori, SIAL Paris i ubuduće će biti mjesto na kojem se oblikuje budućnost prehrambene industrije, potičući inovacije koje odgovaraju na globalne potrebe i izazove današnjice.