Naša priča
Tvrtka Orgula osnovana je 2002. godine. Osnovna djelatnost je prodaja i prerada maslinovog ulja, te proizvodnja ostalih prehrambenih proizvoda namijenjenih gourmet segmentu tržišta. Od 2016. godine na čelu tvrtke je novi profesionalni menadžment na čelu s Pjerom Zekanom, današnjim direktorom tvrtke te Natašom Zekan, direktoricom operacija u Orguli, koji uvodi nove korporativne vrijednosti, postavljajući poslovne partnere i zaposlenike kao najvažniji čimbenik u lancu vrijednosti.
Misija rada Orgule je tržištu nuditi visokokvalitetno maslinovo ulje po pristupačnoj cijeni, a pritom i educirati o svim njegovim benefitima i blagodatima. Glavni moto tvrtke je da je samo povjerenje kupaca ključ dugoročnog uspjeha, zbog čega su sva nastojanja usmjerenja upravo prema tome da se to povjerenje i svaki put opravda.
Koliko je tvrtka u tome zaista uspješna, potvrđuje povjerenje značajnog broja kupaca, među kojima su veliki trgovački i ugostiteljski lanci te maloprodajni, HoReCa i industrijski kupci. Tome u prilog svakako idu i rezultati NielsenIQ panela maloprodaje koji pokazuju da su robna marka Orgula i Orgula ekstra djevičansko maslinovo ulje Tradicija 1 l najprodavanija maslinova ulja u Hrvatskoj već četiri godine uzastopce (2019. – 2022.).
O kvaliteti proizvoda svjedoči i oznaka “Hrvatska kvalitetaˮ koju dodjeljuje HGK, a koju nose Orgulino ekstradjevičansko maslinovo ulje ZLATNO, maslinovo ulje sa začinima te morske soli sa začinima. Nizu priznanja u 2022. tvrtka je dodala još jedno – naime, Orgula ekstra djevičansko maslinovo ulje Tradicija 1 l je postalo i ponosni nositelj oznake “Odabrale mameˮ.
Orgulina maslinova ulja nastaju preradom najkvalitetnije sirovine u Marušićima, uljari koja posjeduje certifikat za ekološku preradu maslina, čime se maksimalno zadržavaju hranjivost i kvaliteta.
U skladu s povećanom potražnjom, a i kako bi zadovoljili različite potrebe i preferencije, Orgula kontinuirano razvija i plasira nove proizvode šireći asortiman proizvoda i kanale prodaje.
PRODANOG ORGULA MASLINOVOG ULJA