Orgula na sajmu u Amsterdamu predstavila svoju bogatu i raznovrsnu ponudu

Orgula je sudjelovala na ovogodišnjem izdanju međunarodnog sajma World of Private Label koji se u organizaciji PLMA-e (Private Label Manufacturers Association) održao u Amsterdamu 28. i 29. svibnja. Riječ je o neprofitnoj trgovačkoj udruzi osnovanoj 1979. s ciljem promicanja privatnih robnih marki, a koja zastupa interese više od 4.500 tvrtki članica diljem svijeta.

World of Private Label tijekom ova dva dana održavanja postao je središnje mjesto okupljanja profesionalaca iz cijeloga svijeta i bilo je pravo zadovoljstvo sudjelovati. Ponosni smo što možemo predstaviti hrvatska maslinova ulja koja se po kvaliteti nalaze u samom svjetskom vrhu, a posebno što predstavljamo brojne proizvode iz našeg bogatog portfelja”, poručila je Nataša Jazbinšek Zekan, direktorica financija i operacija u Orguli.

U hali 7 te na štandu 7.B25 Orgula je tako ovom prilikom pred europskom i svjetskom publikom predstavila svoju ponudu ekstra djevičanskog maslinovog ulja, BIO ekstra djevičanskog maslinovog ulja među kojima je i Junior BIO ekstra djevičansko maslinovo ulje, premium proizvode, specijalnu Grand Selection liniju sa i bez listića jestivog zlata, kao i ulja sa začinskim biljem, različite kombinacije cvijeta soli u kombinaciji sa začinima te druge proizvode i formate pakiranja.

Orgula je apsolutno posvećena osluškivanju potreba tržišta, u skladu s čime kontinuirano razvijamo i usavršavamo naše proizvode. Povjerenje kupaca, među kojima su veliki trgovački i ugostiteljski lanci, ključ je našeg dugogodišnjeg uspjeha. Sa sajma u Amsterdamu vratili smo se bogatiji za nova znanja, iskustva i kontakte, te s uvidima u aktualne trendove, čime ćemo dodatno učvrstiti našu snagu prepoznavanja i zadovoljavanja rastuće potražnje te različitih preferencija kupaca“, dodao je Pjero Zekan, direktor tvrtke Orgula.


Orgulina misija je tržištu nuditi visokokvalitetno maslinovo ulje po pristupačnoj cijeni i pritom educirati o svim prednostima ove namirnice. Orgulino ekstra djevičansko maslinovo ulje Tradicija 1 l najprodavanije je maslinovo ulje u Hrvatskoj četiri godine zaredom (2019. – 2022.), prema NielsenIQ panelu. Uz oznaku “Hrvatska kvaliteta” koju dodjeljuje HGK, ponosni su nositelji i oznake “Odabrale mame”, a U 2023. Orgula je uvrštena i na prestižnu globalnu listu Elite Olive Oils.

Više novosti:

× Javite nam se