HGK županijska komora Split je u suorganizaciji sa Sveučilištem u Splitu te u sklopu dvodnevnog događanja (16.-17. svibnja) na sastanku sektorskih grupa Europske poduzetničke mreže Hrvatske Agri-food i turizam okupila delegate iz 30 zemalja. Glavni cilj sastanka s posebnim naglaskom na tvrtke iz Splitsko – dalmatinske županije bio je upoznati delegate s ponudom hrvatskih proizvođača prehrambenih proizvoda te s iskoracima u sektoru turizma.
Prezentacija poslovanja Orgule
Kao primjer dobre prakse u prodaji i preradi maslinovog ulja te proizvodnjom ostalih prehrambenih proizvoda namijenjenih gourmet segmentu tržišta, na događaju je tvrtku Orgula predstavio vlasnik i direktor, Pjero Zekan koji je pritom izjavio: „Velika je čast danas biti ovdje, u društvu predstavnika poduzetnika iz cijele Europe te imati priliku predstavljati Orgulu kao tvrtku čija se poslovna priča kontinuirano razvija i raste. Ponosni smo što potrošači prepoznaju i biraju naše proizvode kao i napore koje ulažemo da pod svojim imenom imamo siguran, kvalitetan i ukusan proizvod. Vjerujemo da je proizvodnja domaće, autohtone hrane neraskidivo povezana s rastom turizma i sretni smo što je danas upravo maslinarstvo i branša kojom se bavi Orgula u fokusu. Hrvatsko maslinovo ulje je svjetski vrh – dokazuje to i nedavno održano prestižno svjetsko natjecanje NYIOOC na kojem je, prema broju dodijeljenih zlatnih medalja Hrvatska druga na svijetu i treća prema broju ukupno osvojenih nagrada. Ovakva su priznanja još jedna potvrda da dalmatinska ulja itekako zaslužuju biti na hrvatskoj i europskoj karti najboljih regija za uzgoj masline.“
Važnost razvijanja domaće proizvodnje hrane
Predsjednik HGK ŽK Split Joze Tomaš ovom je prilikom naglasio da poticanje domaće proizvodnje hrane, tj. razvijanje prehrambene industrije i dodatan plasman autohtonih dalmatinskih proizvoda ima izuzetno važnu ulogu u sklopu brendiranja i turističke ponude Dalmacije i cijele Hrvatske.
EEN – mreža za poslovanje u cijeloj Europi
HGK je od 2008. godine dio Enterprize Europe Networka (EEN), mreže koja okuplja preko 600 partnerskih organizacija s ciljem pružanja potpore i savjeta poduzetnicima diljem Europe. Usluge EEN mreže kreirane su za male i srednje poduzetnike, a u širokom spektru usluga u Hrvatskoj se najčešće traže one koje se odnose na internacionalizaciju i pristup jedinstvenom tržištu.