U organizaciji Slobodne Dalmacije, najvećih i najčitanijih dnevnih novina u Dalmaciji, krajem ožujka održana je konferencija “Odvažne u turizmu”, na kojoj je među stručnjakinjama za turističku djelatnost sudjelovala i Nataša Jazbinšek Zekan, direktorica operacija Orgula grupe.
Glavna tema ovog događaja bio je turizam kao dominantna i egzistencijalno važna grana u Dalmaciji. Ne treba posebno naglašavati kakvu i koliku ulogu u ukupnom doživljaju turista ima gastronomija. S bogatom kulinarskom baštinom i još bogatijim izborom kvalitetnih namirnica, među kojima dominira vrhunsko maslinovo ulje, Dalmacija posjetiteljima nudi jedinstvenu priliku upoznavanja svih njezinih posebnosti i karakteristika preko okusnih pupoljaka. Samim time turisti ovdje mogu računati na nezaboravno i autentično iskustvo.
Navedeno je potvrdila i Nataša, naglašavajući pritom i da, iako Hrvatsku značajan broj turista doživljava kao gastronomsku destinaciju, u najaktivnijem dijelu sezone, primjerice, glavnina potrošnje maslinova ulja dolazi iz uvoza.
“Govorimo o gotovo 50 posto ulja iz uvoza. Da nema toga, ne bi bilo ni dovoljno maslinova ulja za turiste“, istaknula je i dodala da će uvoz uvijek postojati. No, govoreći da su turizam i poljoprivreda komplementarne djelatnosti, poentirala je i da se trebamo fokusirati na kvalitetan proizvod.
“Poljoprivreda je turizmu logistika. Amerikanci pogotovo misle da smo destinacija gdje se dobro jede. Moramo biti pametni i u području poljoprivrede i od maslinova ulja razviti premium proizvod, premium priču, te na kraju od toga napraviti i premium segment“, zaključila je.
Upravo je plasiranje visokokvalitetnog maslinova ulja, i to po pristupačnoj cijeni, misija rada Orgule. Uz to, ono na što su u Orguli također posebno fokusirani je i edukacija o svim benefitima i blagodatima maslinova ulja, a prilike poput konferencije Slobodne Dalmacije idealna su prilika za to.