Kap vrhunskog maslinovog ulja oplemenit će svaki obrok. Ipak, mnogi za njom najradije posežu kada je na meniju morska riba. Prema podacima Ministarstva poljoprivrede u 2020. građanin Hrvatske prosječno je pojeo gotovo 20 kilograma ribe, a potražnja za kvalitetnom ribom raste. Osim u klasičnim ribarnicama, ljubitelji ukusne ribe i ribljih proizvoda već godinama znaju gdje se riblje delikatese mogu pronaći tijekom cijele godine – u ribljim shopovima Fisherija.
Kvalitetna riba i maslinovo ulje – najbolja kombinacija
„Nismo se željeli ograničiti samo na ribu i morske plodove već kupcima omogućiti da se na jednoj adresi opreme za cijeli ‘mediteranski’ obrok koji planiraju. Pri tome ustrajemo na kvaliteti i izvrsnosti, pa se na trgovinama mogu pronaći i sjajna maslinova ulja Orgula Split koje su korisnici prepoznali i uvijek im se rado vraćaju“, komentirala je Nikolina Bosnić, voditeljica komunikacija Fisherije.
Tako kupci na policama Fisherije kupci mogu pronaći Orgula balzamski ocat cabernet sauvignon, Orgula ekstra djevičansko maslinovo ulje (u pakiranjima od 0,25 L i 0,5 L) te Orgula ekstra djevičansko maslinovo ulje TRADICIJA 1 L. Isto tako na šest lokacija Fisherije u Zagrebu može se kupiti cvijet soli te morsku sol sa začinskim biljem.
„Beskompromisna kvaliteta, ljubav prema gastronomiji te promicanju domaćih proizvoda i mediteranskog načina prehrane, vrijednosti su koje su nas povezale, kao i vrijednosti koje s Orgulom dijelimo dandanas“, dodaje.
I u Fisheriji i Orguli vjeruju, također, da će u budućnosti potreba za visokokvalitetnim namirnicama rasti i te da će ljudi uz brz i nekvalitetan način života tako očuvati zdravlje. Kako je naglasio Pjero Zekan, direktor tvrtke Orgula, upravo je to njihova misija.
„Posvećeni smo tome da tržištu nudimo visokokvalitetno maslinovo ulje po pristupačnoj cijeni te da pritom educiramo o svim njegovim benefitima i blagodatima. Sa Fisherijom, kao i tvrtkom Bosnić, imamo odličnu partnersku suradnju na koju smo iznimno ponosni. Među ostalim, povezuje nas jedna jednostavna ideja, a to je da je povjerenje kupaca ključ uspjeha. Sva naša nastojanja usmjerenja upravo prema tome da to povjerenje svaki put opravdamo. Drago nam je da se u tome uzajamno podržavamo“, poručio je Pjero Zekan.
Najbolje od ribe i maslinovog ulja i u HoReCa kanalu
Fisherija je nastala iz tvrtke Bosnić, osnovane 2007., koja se bavi nabavom i prodajom ribe zagrebačkim restoranima te oprema HoReCa kanal. „Kroz godine se pokazalo logičnim ići u smjeru otvaranja maloprodajnih trgovina sa sličnim asortimanom. Na taj smo način i krajnjim korisnicima omogućili mnoštvo ribljih proizvoda tijekom cijele godine što u Zagrebu nije uvijek bio slučaj. Baš kao i u Fisheriji, tako i u tvrtki Bosnić d.o.o. nudimo Orgulina ekstra djevičanska maslinova ulja koja se prodaju u restoranima diljem Zagreba, a ugostitelji i posjetitelji jako su zadovoljni cijelim asortimanom“, zaključila je Nikolina Bosnić, voditeljica komunikacija Fisherije.